S club 7

Heeej!
jag har hittat tilbaka till min barndom, kära 90talet!
asså jag har altid gillar 90talet, och speiselt mysiken. asså vad finns det mer att säja än Backstreetboys, westlife, spice girls, Nsync, aqua, destiny child osv osv.... MEN the best of the best, helt klart Sclub7! hallelujah!
Sclub7 va min kärlek när jag va liten. asså jag avgudade dom, utan å överdriva! dom hade ju en tv serie om deras artist liv och så, när jag va ungefär 4 år. jag grät floder när den var slut. det gick inte att få slut på tårarna! det va typ som att min lilla värd gik under... så mamma fick tillslut ringa till svt (eller va de nu va som sände programet) och fråga vad hon skulle göra, om dom typ skulle sända nån repris eller något. då ni!! gues whats happend? jo hon skikar orginal VHSerna hem till mej! asså dom filmerna som kanalen fått skikad från USA för att kopiera å så. så jag har alltså 2 st orginal VHSer från USA med Sclub7 in Miami hemma hos mej. gaanska awsome va? haha!

Nu har jag burjat lyssna på dom ijän, å guuud!! nostalgikärlek. grejen är att de faktiskt är riktigt bra! å jag älskar musikvideorna. dom va så jäkla simpla å bögiga på den tiden. å alla hade så jävla awsome kläder! hahahahah!

här är några favoriter

 

(denna sista är lite nyare yeah ;) )

Kommentarer
Anonym skrev 2011-12-10 @ 19:14:59

du är så gullig :)



skulle du inte fixa ny header?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!