ta ingen skit

Hej mina käraste läsare!
Dagen har flytit på... lite uprörande har den dock varit. jag blir så otroligt frustrerad när folk inte kan samarbeta med mej å förstå vad jag säjer utan bara skiter fulständigt i alting... fy tusan! äsch nu har de mäsa iaf runnit av mej :)

nä, nog pratat om de.. nu ska jag snart iväg å dansa, de blir super kul! å sen ikväl ska jag typ plugga. vi har en feeeet politik-debat imorn så jag tängkte va förberäd och prestera som fan!

Sen tängkte jag säja att jag nog kommer burja blogga lite mer nu... asså jag tog ju nån slaks paus typ nu i sommar, å så har jag sakta komit tbk å nu så hade jag tängk mej att skriva några inlägg om dagen kannske :) låter bra? sååå välkommna tbk kära ni, dysse-flickan is back on track!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!