när äljen är blå då är ölen kall


hahah jag vet inte riktigt vad jag ska säja... varför höjs statistiken när jag inte bloggar? de är lite knasigt eller?

hur som hälst, jag har ångrat mej på svart-hårig-frågan. jag tänkte efter hur jag vill att jag vill att folk ska se mej, och så kom jag fram till några punker.. bland anat söt och glad, å vafasen om jag färjar håret svart så kommer de ju värklgien bli tvärt om.. liksom jag, blånda, osjyldiga erica falk, i svart hår? vad flög i mej?!

nä nog pratat om de nu... idag ska jag med min familj till universitetet, för vi är typ "familj" till nån americansk student som är här i ett år typ å jag vet inte ritkigt... hon ska inte bo hos oss, men vi ska typ träfas lite då å då å aa göra lite trevliga saker så hon tjäner sej hemma här :) de blir trevligt!
sen ikväl ska vi på magdans, jag å sofia, å sen ska jag såva hos henne! de blir mys


jag tänkte, nu när jag berätat så mycket roliga grejer här, låta er lysna på en av mina favorit låtar just nu, uuunderbar! Jag älskar nicki minaj, hon är så jääävla bra! jaja, enjoooy!



ps. ´nu ska jag äta en skit god kardemuma-bulle.. mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!