godmårgon

Godmårgon solstrålar!
Jag är så snuuuusktigt stel i axlarna.. jag mår nästan lite ila, förstår ni? beror nog på mina stresiga dagar, men jag ska inte klaga eftersom de är mitt eget fel. altenativet är ju att jag väljer bort dansen för att få mer fritid, å de vet ju vi alla, att aaaaldrig i livet!

idag är en rät viktig dag i skolan. vi ska ha en stor debatt. asså vi har blivit indelade i partier i skolan. jag är sosse.. och så ska vi typ ha debat mot moderaterna och aa ni förstår.. å det är en stor del av betygen tydligen så det ska bli väldigt spänande å sjönt att få de gjort!

men furst nu ska vi ut å springa med skolan. men pga mitt tråkiga knä så får jag inte de, utan jag får gå ist.. jaja häldre de än inget :)

ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!