facebook

Åh shit! facebook har hängt sej. inte bara för mej, för alla... måste vara något med själva hemsidan. alla är helt galna å får panik å vet inte vart dom ska ta vägen typ!
i med detta siter jag nu å funderar på hur de skulle bli om facebook ba krachade å försvan i toma intet, jag menar att facebook gick i konskurs å hemsidan på en sekund skulle lägas ner. det skulle ju bli skandal! asså folk skulle ju typ ta livet av sej ellehur?!
vad fan skulle folk göra? burja umgås in real life?! hahah! men ni hajjar grejen, vafan skulle folk ta sej till? asså alla har ju facebook nu för tiden, utom min ultratekniska pappa konstigt nog. men jäävlar vilken grej liksom. nåt så oviktigt och litet som en hemsida, som folk typ blir as förbanade på bara för att de inte fungerar några timmar en kväl. det är rätt sjukt tycker jag. eller vad säjer ni?


Kommentarer
Dad skrev 2010-09-24 @ 17:36:34

Han har inte Facebook men din ultratekniska pappa fettgillar den här bloggen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!