dansaaaa e liiiffet

ååh, jag älskar å dansa! wiiie, jag blir värklgien mit bästa jag när jag fått dansa litegran :D
jag å soffz kom prisis hem från laisings. vi körde dels magdans, men hopade även in i en commersial med en as sjön kille. han levde värkligen in i rollen som typ sexig, gangstah-tjej.. de va skit roligt! vi tänkte burja köra den klassen oxå, men den krokar lite i tiden med magdansen så vi kanske kan hopa över till en magdans-grup en timme tidigare.. jaja vi löser de :)

när vi kom hem så mötes vi iaf i durren av ett brev från posten. det stog att hennes taxi-förarbevis kommit, å att hon ska hämta ut de så snart som möjligt... öööh? jo men okej. de märkliga nu är att varesej jag, eller hon själv har minne av att hon ansökt om något taxikörkort :P
men ja, pasande eftersom vi behöver pängar!

nu ska vi nog se på eva å adam, sen såååva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!