ååh jag är uprörd, ijen..

ååh jag får fasen migrän snart... jag hatar å va 15 år!
de är värkligen värdelöst! asså åh, de kan ju självklart va kul ibland men jag tycker de är en aningens frustrerande ålder!
asså alla (nej värklgien inte alla såklart) är så jäkla omogna och tror att dom är mogna liksom, (prisis som jag själv kanske)... å alla är så själviska och väljer ut vilka som är okej och vilka som inte är det. eller så förstår bara folk inte någonting som inte har med dom å göra. liksom tänker inte ett dug utanför bublan...

självklart menar jag inte alla när jag säjer "alla", men ni hajar grejen.. jag är tröööööt å uprörd just nu!  å nu ska de fan hända nåt kul i mitt liv snart för anars går jag under. SÅ nu va de bestämt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!