styyyrketäst

Godmårgon!
Jag har just haft idrot, och nu är jag hemma på en feet håltimme. 2 timar! fan va fätt!
På idrotten hade vi styrketäst, ohshit va jobigt de va! för 5 väckor sen så hade vi ett styrketäst när man skulle räkna hur många situps, armhävningar, dips, uphop osv man kunde göra på 1 min. å så nu under 5 väckor har vi haft typ ett träningsshema hemma som man skulle göra vajre väcka, å så nu skulle man se hur man har utväklats och hur mycket starkare man blivit. Jag kan säja att de gick skit bra, men fyyyyffaaan va min krop gör ont! den är helt utsliten! sträkningar lite här å var, dåliga knän och höfter, öma fötter, ständig träningsvärk... men jag får sjylla mej själv, jag är dansare, my bad ;)

Nu ska jag klä på mej, äta lunch och dra mej iväg till skolan. jag har bara 2 läktioner kvar så de är sjukt sjönt. måndagar är lätt den sjönaste skoldagen vilken är as bra eftersom det är fursta dagen på väckan och man är lite seg å så. men efter skolan ska jag iaf på workshop i skolan å plugga till biologiprovet! great!

vi hörs kompisar :) ha en bra dag


ååh va sjönt de skulle va om de kunde bli sommar ijän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!