plättar e godis


Hej kompisar!
ny header är påväg :)
jag har inte bloggat nu på ett tag pga att jag faktiskt vill vänta lite tills min nya header å blablablaaaa...
men skit sama!
Nu kommer snart min ena studybody å ska jälpa mej med NO, min studybodys har räddat mit liv kan man säja... asså jag hr blivit myyyycket mycket bätre i skolan sen dom burjade jälpa mej. de är så himlla great!

Min dag är helt otrolig...
8.30 - 14.00 SKOLA
17.00 - 19.00 STUDYBODY
19.00 - 19.30 ÄTA
19.45 - 20.30 GYM / SJUKJYMNAST
20.45 ÄTA (ijän...)
22.00 - 23.00 KUUNGARNA AV TYLÖSAAAAAND! TADAA!
sen såva såva såva såva såva såva såva såva såva såva såva....


Nu sk ajag äta plättar, jag älskar de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!