min eeegna lila danssal...

Jag har en skitsjön idé!
jag är ju liksom dansARN typ... och i min källare har vi ett slaks garach som vi inte använder. Dasaren+garashet="JAAAA VI RENOVERAR OCH GÖR EN LITEN DANSSAL DÄR NERE!!"

Mina föräldrar har faktiskt napat på planen... ååh, det blir skit bra! det är inte så stort, men ändå rymligt. jag hade tängkt mej att göra om golvet och kanske vägarna... å sen säta spegelvägg på långsidan. å sen kan vi även ha träningssykeln och pilatesbollarna och så där nere så de blir som vår egna lila tränings-studio.

haaaah om min dröm går i upfylelse så kommer min själ ängna mååånga av mina lediga timmar där nere :)

Pease!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!