LOST 6

OMG! i fredags när jag kom hem så sa pappis att han hade köpt en prisent till mej, vet ni va de va?
LOST, THE FINAL SEASON! ååååh jag är super glad! Lost är liksom erica falk! jag ääälskar lost. det är den ändå serien som jag gråtit till, de är den ända serien som jag sät varje avsnit av å de är den ända serien som  jag ser fram imot att se!
så nu har jag alla sesånger, great! de käns fan as sårjligt att de är sista avsnitten å så nu men va tusan, jag kan inte hålla mej att inte tita på dom!

Nu ska jag kola ett avsnit inan min studybody kommer! :)


Kommentarer
jennyy skrev 2010-10-12 @ 23:17:38

ååååååååååååååååååååååååh jag ääälskar lost!!! men sen slutade de gå på tv.. hej erica din blogg äger! :D me löv u

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!