VARNING FÖR OBEHAGLGIA BILDER!!!!

Hej grabbar :)
Hopas alting är bra med er.. med mej är de väl sisådär okidoki liksom :) va på sjukhset i tisdags och dom sa att min knäskål är typ lös och flyter typ runt i mit knä.. frächt jag vet...
så nu ska jag ha en sjena med typ nån slaks grej på knät i 6 väkor... kul.. men jajaja! de gör typ ont som fasen ibland och de suger men anars är väl de mästa som vanligt i mit liv. eller vi har liksom "låv" nu eftersom de är kristerhimelsfärd så de är sjönt :)



här är liksom två bilder på några dagar efter själva olykan... tängk er att min knäskål liksom siter på sidan om mit ben typ?!?!? så jäävla äkligt!!! :O
aah förstå hur jävla ont jag hade här? de ser liksom inte ut att tilhöra min krop.. ser ut som ett vanligt ben och ett fetto-käring ben typ! usch....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!