jag ska sita där i min bil, säta på bil-sterion på maxad volym å ba älska mit liv!!

jag ser värkligen fram imot är när jag blir 18år. Det är klart att dom flästa gör det liksom typ, man tar studenten, man kommer in på alla klubbar och allt dedär. Sen har vi ju det där med körkort... fyfffaan va najs!
Men det jag värkligen värklgien tycker ska bli såå najs, är de att man kan ha huuuur jävla hög volym som hälst på bil-stereon...!! 
asså jag kan bara tängka mej att sitta i min bil, å köra aldeles själv, liksom nytaget körkort... Och så ska jag sita där i min bil, säta på bil-sterion på maxad volym å ba älska mit liv!! å ba glider i min bil med väääärsta dunkadunka å ba sita å sjunga aaaas hökt för mejj själv, å ba dansa i bilen och ba så jääävla underbart!!!!
Dock är det typ 3 år kvar.. meeen tiden går fort när man har kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!