sprut-jävlar!

fyfan jag hatar sprutor! öööösssccch..
asså inte att de gör ont eller något sånt men asså det är sån jävla äcklig tjänsla när man tjäner att nålen sticks in i armen liksom å så ba aaaah! shiiitttt, jag får typ panik när jag tänker på det bara! fyfan! Idag tog jag å mammi å andrea spruta mot TBE, och det gick rätt bra, minus att jag typ höl på å kissa på mej innan... meeen ja!

asså jag är så jävla konstig... jag är typ rädd för ofarliga saker, och saker som dom flästa är rädda för å som liksom inte är så konstigt att va rädd för, är jag typ värkligen inte rädd för.. ta tex spindlar, det är det värsta jag vet, helt säriöst, det finns inget som jag hatar så mycket som spindlar, asså jag blir typ okontaktbar när jag ser en spindel..
Men spöken och murker, sånt som typ alla är lite sådär små-rädda för tycker jag inte alls är läskigt någonstans typ.. spöken är liksom ändast en cool grej (ifall det nu fins spöken, vilket jag inte fått någon uplevelse av) och murker är typ så jävla sjönt!

men sprutor liksom, jag vet inte hur det har kommit sej för det va inte så förut, å jag har inte vart med om nån slaks "sprut-olyka" liksom.. utan de har typ kommit det här året? å de är ju liksom ingenting man behöver va rädd för, men fyfffan jag hatar det!¨

och jag är sjuk i huvet.. för ni vet, jag har mit jävla knä.. och det kanske blir operation i sommar. Och asså jag är inte närvös för att dom kanske ska gräva runt i mit knä, utan för själva bedövningssprutan.. jag är helt cp?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!