översvämning? wihuuu

shit man.. det rängnar.. mycket! jag ba hör hur de typ slår hårt som fan mot mit fönster. som att typ Gud-killen häler en hink med vatten på oss. det kommer typ bli översvämning! nä jag skoja. men liksom tänk om det skulle bli det! vad skulle vi göra då? då skulle vi liksom få sita hemma hela dagarna, eller så skulle vi typ åka runt i vår lilla gumibåt, som inte finns... hahaha de skulle va feeddddttt spänande!

Det blev faktiskt översvämning på mitt landstäle en gång, för en jävla masa år sen. jag va typ 7 år eller någonting, alltså för typ halva mit liv sen.. hur som hälst så vaknar jag up en tidig mårgon och titar ut genom fönsret och de är typ sjukligt mycket vaten överallt! haha de va värkligen en uplevelse! jag å min kusin emma sat nakenfisar på en liten trapa som hade förvandlats till ett jäkla vattenfal! och så va det liksom forsar på träsmattan som vi åkte på med en stor upblåsbar gul dinosarie typ som man har när man badar i havet. Sen kunde man inte åka någonstans med bilarna för vägarna va liksom helt förstörda och de låg typ träd överalt. som tur va hade min coola familj en cool jeap så vi åkte jenom "terängen" liksom ;) respekt!

nu ska jag såva å så får vi se om jag får upleva min "översvämning-känsla" ijän! tjingtjong!

Kommentarer
Krissemissen skrev 2010-05-16 @ 22:53:54

regn är otroligt mysigt :DDD ^^

URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!