moccachino

jag har burjat äääälska en grej... asså moccachino! fyfffffan va najs det är! helt sjukt gått :D
asså det är typ som latte, med oboypulver i mjölken... (det är iaf vad jag lärt mej, och det är så jag gör den.. och det är otroligt smarrigt) jag har inte uptäckt dena fantastiska dryck förns för några dagar sen typ! å härrgud, nu kan jag inte sluta! som tur är har vi en sån orotroligt bra kaffemaskin, så jag kan göra godaste moccachinon här hemma! så otroligt jäkla bra :D
dock är det inte sådär jätte nytigt som man kan förstå, men ändååå vafan, man måste ju få unna sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!