MIT JOBIGA, UNDERBARA LIV!

Tjena gått folk!
ni anar inte... jag har en väääldigt jobig päriod! trots det är jag, konstigt nog, otroligt glaaaad!!

kola..
1. ett feeeett fysikprov imorn.. jus OCH jud!!!

2. kom prisis på att jag har jävla sjukjymnastik idag, vilket inebär att det blir mindre tid till fysikplugandet...

3. imorn ska jag ta fästingspruta. Jag HATAR sprutor!!

4. jag kommer inte kuna träna någonting till sommarn typ pga mitt jävla knä, vilket inebär att jag kommer va värsta tjokisen.. inte för att de gör mej så mycket, jag älskar mej själv, men ändå.. jag mår typ dåligt om jag inte tränar..

5. vi har SO prov nästa väcka på 1a värskriget.. jag fattar ingenting å har jääätte svårt å lysna på lektionerna, så jävla fan på det!

6. JAG KAN INTE DANSA MED MIT JÄVLA KUK KNÄÄ! JAG KOMMER SNART FÅ ETT SYKBRYT!!!

osv osv....
men trots allt deta är jag typ ovanligt glad.. och inte alls sträsad och typ kan inte sluta le.. tror det är för att det är sommar och för jag liksom har typ lärt mej att leva i nuet typ! jävligt sjönt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!