Äta maaat anars blir man död

yo min kära lila läsar-skara :)
siter ute i min lilla hundkojja å kväls-ute-myser! yeeah :D de är najs!
Har prisis vart väldigt duktig å gjort engelska med min studdybuddy clara ;) de va soft!
Å nu ska vi snart äta midag i min familj! killing å kaninmat...(även kalat kykling å salad) muuums! har faktiskt burjat med en liten "diet", att skipa typ kålhydraterna. Asså pasta, potatis, ris, vit bröd... för de är jävlgit onytigt och onödigt! ist äter jag mycket köt och grönsaker :D wihu!


ooowow, shit man.. vem är sötnoooowwwsseen?

Kommentarer
Anonym skrev 2010-05-19 @ 21:27:36

ofta du sitter i en hundkoja?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!