3 låtar som jag inte kaaaan trötna på...

Mina 2 favvisar i hela värden som jag typ inte kan leva utan.. har lysnat på dom typ varje dag i 1.5 år å jag trötnar säriöst inte!


och sen en totalt random, rätt så ny (eller snarare o-gamal) låt som jag ba typ blir lika glad varje gång som jag hör den trots att den är totalt sönderspelad...





asså ijäntligen är ingen av domma låtarna liksom tyyypisk erica-mysik, utan mitt bästa är liksom hiphop and RnB.. dock har jag värdens bästa mysik-smak, så jag typ älskar det mästa... men dom här låtarna är liskom dom som jag liksom inte KAAN sluta älska. tror det är för jag har typ fättttt mycket minnen till dom å dom får mej bara å må fääätttt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!