lanzarote - lördag

Nämen tjaa cuties ;)

Imorse spö rängnade det! De va sjukt jobigt å gå up ur sängen å tänka att de skulle bli kuk-väder…
Vi gick å åt frukost, och efter frkuosten hade de sprukit upp å blivit fint väder ijän. Så jag å mamma å lilasyster och våra nya små svenska vänner gick till den stranden som vi va på iförgår typ. De va sjukt coolt. Det va typ vågor som va högre än mej och som ba sjölde över mej när jag stog i vatnet som värsta, jag vet inte vaad! Haha de va jävligt soft iaf. Men de blåste dock litegran, vilket gjorde att vi gick hem ganska tidigt. När vi kom hem så gick vi å åt lunch och sen solade vi lite.


Sen lite senare hade typ dom andra svenskarna pratat med några andra som sa att de skulle va värtsa karnevalen inne i ”city”… Så vi ringde en stor taxi som kom å hämtde oss. Och så gick vi runt där i lila staden en stund. Sen när de burjade bli murkt så årkade vi inte vänta längre så vi burjade gå up mot typ ”änden” av lila staden. Å så ba kommer hela liksom ”tåget” med alla som ba sjön å dansade runt och alla hade klät ut sej och de va drag-quens och de va bara sååå jävla kul!

Å så träfade jag maaasa snyggingar där med ;) haha!
Vi kom hem senare på kvälen å nu ska jag sååva!





sööta unge!






PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!