min "dagliga" dagsberätelse...

Jöööses, lång dag lång dag!
Godkväl eller vad man ska säja... ;)
Jag kom prisis hem och ni ska få höra en liten förkårtning av hur min dag sät ut...

Jag gjorde engelska med Clara typ ganska länge... Det gick fan as bra! Seeen när jag gjort de så tog jag å niksi en promenad till torjet. Vi valde att ha på oss typ vårkläder, det vill säja convers och skipa jackan, för vi ville värkligen markera för omjivningen att "det är vår. FÖRFAN!". När vi va på torget blev vi så förfääärligt sugna på mörbygodis, så vi tog fursta bästa buss och åkte till mörby och köpte en jävla massa godis. Ni vet, jag är ett godismånster!
Sen iaf tog vi bussen tbk, och jag gick hem till reuterswärds, min andra del av familjen liksom å åt midag där.
Seeen fick jag sjus till Svea och Ellis och därifrån åkte vi hem till Marcus. Och där va de även en del andra grabbar... hur som hälst så va de mycket trrevligt, och jag kom prisis hem därifrån :)


nicksan när hon skulle likna sin hund... feeeddt likt typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!