min kväl! WARNING : långt inläg..

Heeey grrrabar :D
kvälen såg uungefär ut såhär....:

Sveas mamma hämtade up mej vid 8a tiden och körde oss till mörby, alltså mej, vanda och svea.. där träfade vi nicole och vi skutade till sushiresturangen och åt midag! Det va aas mysigt :)
Jag äälskar sushi!

Hur som hälst... sen typ ringde dom några kompisar som dom skulle träfa, men eftersom jag vart sjuk i väckan tyckte inte min pappi att jag skulle träfa så många mäniskor ikväl, utan ta de lungt.. så jag åkte hem till Sophie och lekte med henne och Jossan. Vi myyyysade å åt glas och gosade typ, de va majsigt :)

Och nu kom jag hem för en liten stund sen. Och tänkte såva, för jag är dööödströt!
Imorn ska jag träfa min gudmors dotter, som ska burja jälpa mej med skolan typ. Jag tycker om hon jätte mycket, men skolan är något som jag däremot inte gillar sådär förfääärligt mycket vilket ni säkert vet.. men ja, blanda lite ont och gott så blire typ rät bra ändå :)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!