Min lilla svea

Kom å tänka på min söta svea. Min gosiga lila svea som jag tycker såå jävla mycket om! Försöker säja till henne så ofta jag kan hur mycket jag upskatar allt hon gör för mej, så jag låter alla er oxå veta att jag tycker om henne hur mycket som hälst!

Haha såå mycket bus och anat jag haft för mej med den lile mäniskan! Hon är gossigossss och förtjänar mycket mer än hon tror. Så är det faktiskt, inte något jag bara säjer, utan de är värkligen så!

Tänker håla mej fast vid henne så länge det bara gååår , för de är något som jag mår väldigt bra :)
PUSS


Kommentarer
svea skrev 2010-03-17 @ 22:46:17

shiiit vad gullig du är erica, jag gillar dej så sjuukt mycket också! du hjälper ALLTID mej när jag mår dåligt och behöver hjälp med något/någon. tack för att du finns <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!