tack till alla gullisar

jag har läst lite av komentarerna jag fått nu när jag berätat om allting... alltså dom 2 inlägen under här..

jag måste måste måååste säja puss till er, för jag blir värkligen glad av såna peppningar.
Men dock vet jag ,att bara för att jag säjer till att jag mår dåligt av klagomål över mej själv å allt de där, så kommer folk inte sluta med å klaga! asså jag kan stå å skrika ut något jäkla budskap som jag tror på, men de kommer altid vara någon eller några som inte alls bryr sej eller som tycker prisis tvät emot mej. Och de är de jag tycker är jobigt. Bloggen är lite stor press på mej just nu tjäner jag. och jag kommer alltind tängka på allting jag skriver när jag bloggar framöver, vilket jag inte har gjort förut. Just baaaara för att jag fåt en del skit på mej som jag ine ritkgit kan ta... 

Och ifal man inte kan ta den skit man får över sej så ska man sluta med de man håler på med. ellehur?


Nu har de blivit lite extra inläg till er om pausen och de, just för att jag tycker om er små blogg kompisar! meen ibland går ni aningen för långt ;) haha!
PUSS

Kommentarer
Felicia skrev 2010-03-28 @ 00:01:08

ERIIIIICA!!!!!!! du får inte sluta! snälla du kan väl slå dem eller säga nåt tillbaka det är bara ett par jävla no-lifers som inte vågar säga nåt till dig i skolan så då använder dem internet. VILKA JÄVLA PUSSYS!!!!!!! Blir så jävla sur!!!!! Dem kan ta sig i sitt håriga äckliga arsle och sen ta sig själva baklänges hårt! HAHAHA x)
Anonym skrev 2010-03-28 @ 19:46:08

Erica lägg inte ner! Visst din stavning är inte på topp men WHO CARES!? Alla dina andra sidor, de underbara, härliga, roliga och gaalna sidorna väger upp det! Jag typ avgudar dig. Önskar vi vore bättre kompisar än vad vi är. Men för varje loiten dålig grej du kan komma på om dig själv SVAR jag på att jag kan komma på minst TVÅ bra grejer med dej! Lyssna inte på dom! Du är underbar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!