snart sjuk?

Tjeeena grabar :)
Jag kom hem från skolan för ett tag sen, drog med mej nikita hem... hon gick prisis och jag käner mej typ lite småsjuk. asså mina öron typ är som stekpanor och mina kinder är oxå fät varma. men jag tog typ en alvedon nu så de går nog över om jag såver lite... ååh jag årkar inte bli sjukt liksom?!

asså jag förstår inte dom som "inte tror på värktableter"...? värktableter är ju till för å jälpa mot smärta och sånt. Liksom de är ju dääärför de fins? varför skulle de inte fungera? liksom man kan dö av överdos just för att de är ämnen i som typ gör nåt med kropen så man inte ska käna typ smärta och så... okej jag ska inte sita å leka expärt, men alvedån är typ de braigaste i värden!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!