skooolsnack..

Tjaaa :)

Guuud, de har vart den längsta och jobigaste skoldagen ever and ever typ... 2 prov, slutade kvart i 5! fyfaan... asså på engelskan hade vi typ oförberät skit svårt prov. jag höl påritkigt på å burja gråta när jag sat där.. asså jag fick tårar i ögonen och jag ville typ bara skrika! asså jag fick typ panik, jag ville så himla järna kunna de liksom... men de gick inte, å då blev jag läsen...

meeen watevvah ;) de blir bätre snart!
sen fick vi iaf tbk fysikprov. jag blev typ glad, de gick ganska bra tror jag! vi fick dock inte något likom betyg på de.. men resultatet va bra iaf! så de är soooft!

och på onsdag har vi matteprov, men jag käner värklgien att jag kan allt! asså jag repeterade allt idag. och jöses, jag ba blev fätt stålt över mej själv som kunde ttyp allt :D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!