skåp krångel!

Hahah balli är en ängel! Eftersom jag inte trode igår att jag skulle va hemma idag, så tog jag inte med mej biologiboken hem. Och tydligen ska man plugga lite i biologiboken inför kemirovet som vi har imorn. Så jag ringde Balli å bad henne ta med min hem. Doooock vet jag inte min skåps-kåd(!?) nu undrar ni säkert hur fan jag får up mit skåp då.. men vi har ju såna lås som man vrider på. Och jag vider bara utan å tänka ;) haha!
Meen jag vet ungefäääär vilket hål man ska vrida å blabla...
Så nu har iaf balli sutit å försökt å vridit åt alla möliga hål som jag sa typ... å tillsluuuuuuuuut så fick hon up de! å nu är hon påväg hit :)

Lileeee bebban!:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!