msn bajs!

Ååååh jag döööörrrrr! Hela dagen har min msn vart helt knäpp! Asså de står att jag är "tiljänglig" när jag logga in, men jag står inte med på någons "online lista"?! men ändå kan jag chata med folk, meen dom ser inte att jag är online... ååååh feeedddt stöörande! Men jag pratade med nina, å de värkar som att hon har sama problem som jag :O
ååh vi siter å säriöst dampar på dehär! asså msn, används varje dag, typ änklaste sätet å prata med sina kompisar! jooooobigt... men men, pytelitet problem! man ska inte klaga ;)
vi tänkte typ ringa nån kundsövris imorn eller så ifal de inte funkar! haha täääkniskt huh?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!