missfatty-baken

ska bara möta balli i backen och få min tröja som hon har hos sej som jag ska ha på mej imron :)
hur som hälst... jag kommer up snart ijän!






Såhär ungefär ser de ut i min å ballis bake... jag bor åvanför backen, och så är de ett hus i melan, och sen bor balli där i de gula huset. Mycket nära! de är iaf en cykel/gå-bana så inga bilar eller något, vilket är sjönt. så vi brukar stå/sita där ungefär varje dag på kvälarna och snacka lite skit..  vi kallar den för "misfatty-backen", för en gång i tiden stog vi där en nat och shakade till ´ey miss fatty fatty you´re a murdah´... ni vet?
mycket trevligt! dock är de sviiinhalt där nu på vintern, eftersom de typ stupar, och de är iis.. jag typ åker skiskor ner där nuförtiden :P
Men snart är de vååår, och då blire andra grejer! tjihu!

P.S. jag har inte råsa tak och durr i värkligheten.. ville bara ha lite färj på tillvaron ;)


PUSS

Kommentarer
susannaa den ballaa skrev 2010-03-15 @ 22:22:22

haha eriica du är braaaa! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!