lanzarote - torsdag

Heej på er :)

Efter frukorsten la vi oss vid poolen å låg å stekte hela dagen! De va saaaaligt varmt, jag fick fan ha en sarong över huvet så min lila skalle inte skulle bli en bränd och svart! Efter lunch och eftermidags-solningen tog vi en liten promenad ner till hamnen och gick in i ett litet ”mini täby sentrum”. Skit mysiga butiker med typ allt i ett, liksom smink och kläder och skor å massa! allt i sama krimskrams äfär, jag älskar krimskrams!

På promenaden stöte vi även på några spanska, sliskiga små Don juans… jaa jag får rät mycket upmärksamhet här nere pga att jag är svensk tjej ni vet ;) vilket jag äälskar!

Jajaaa, sen på kvälen strutade jag runt lite med foolk på hotelet. De va sooft :)

Nu ska jag såva!




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!