lanzarote - tisdag

Tjaaa!

Min lilesyrra har typ spyt hela natten! Fyfan!

Vi trode att hon blivit magsjuk så vi gick runt å sanerade hela hotelrumet med handspritt. Hon va fresten inte sjuk, utan hade ätit något olämpligt! Mamma tog up frukost till mej på rumet för jag va så jävla tröt. Gått som tusan va det iaf!

Sen låg vi på balkången å solade hela förmidagen och läste tidningar å softade med mysik å sådär. Det va fint väder men lite målnigt dock. Sen efter lunchen la vi oss i varsin solstol vid poolen utanför vårt rum…

Sen idag har vi även träfat lite svenskar här, vilket är naajs! Eftersom jag är sjukt dålig på engelska vill jag järna inte prata de så mycket, med risk att sjäma ut mej totalt… så lite svenskar är soft.



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!