lanzarote - söndag

Tjabbaa!

Ja jösses, mårgonen burjade bra. Vi gick like always ner å åt frulle. Dock bestog den idag av nutela-pankakor… jag tröst åt… eftersom de är sista dagen här… nu burjar jag snart gråta! Jag viiiill inte åka hem, jag ååårkar inte med vinter å snö och murket, och tråkigt och probleeem! Fan! Haha bitefitta?

Hur som hälst, jag har legat å pressat hela dagen. Jag glömde dock tyvär att smurja mej i fejjan så nu är jag röd som en tomat och mår skit dåligt… hahaha men rolig ser jag ut iaf :D

Idag åkte även våra små svenska kompisar hem, de va lite sårjligt såklart!

Jaaa, sen då på eftermidagen tog vi en sista lanzarote-promenad på en promenadväg som liksom va prisis vid kanten av ett bärj, så de stupade ner i atlanten på kanten av vägen… läääskigt men coolt! De va såklart en mur som sjyd liksom ;)

Nu ska jag å mit brända fejs nog såva snart… måste bara paka lite och så ska jag läsa ”hänt extra” inan jag såmnar också :)

 



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!