lanzarote - onsdag

Heeejhopp alisamans!

Vi vankade å gick ner å åt frukost på mårgonen. Sen efter frukosten la vi oss vid poolen, å solade hela dagen! De va skit fint väder, typ inga måln nästan! Jag pressade hela dagen! Kände hur jag riktigt blev grilad som en kykling! ;)
 Efter lunch solade vi ett tag till. Vid 6tiden gick vi till matäfären å köptee masor med trevliga grejer som vi behövde. Sen åt vi midag. Shit, jag saknar mina underbara friends så jävla mycket! Dom är underbara! Snart kommer jag hem till dom, då ska jag pussa å krama på dom hur mycket som hälst!

Nu ska jag ta en ipren, jag har solsting! Å sen ska jag såva! Mamma å lilasyster är nere i en bar typ på hotelet och kolar på värsta showen som reseledarna gör :P hahah! En skit snygg kille är med iaf! Soft!

Inga bilder idag tyvär.. sorry!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!