lanzarote - fredag

Tjabba dudes ;)

På mårgonen va de lite mulet väder men sen efter frukosten blev de sjutk fint och då gick vi ner till poolen. De va typ inte ätt ända måln på hilmen! Jag fick fresten ett geting stick typ. De gjorde ont!

Men där låg vi å glasade tills vi kände för å gå ner å äta lunch. Och så kolade vi på klockan å uptäkte att den va tio i 3, lunchen stängde halv 3 trode vi! Vi fick panik och kutade ner till resturangen. Som tur va stängde den 3, men kunde ha öpet lite extra för vår skull! Vi åt lunch med våra nya svenska kompisar, som vi hitade!

Efter lunch kläde vi på oss shorts och bikini och gick över ett enormt bärj som är typ 500 meter från vårt hotel. På andra sidan de bärjet finns de nämligen underbara stränder. Dit ska vi även gå imorn! Å bada å sola där. De ska bli soft.

När vi kom hem badade jag i badkaret och sen sminkade jag mej å gjorde mej klar för kvälen. Kvällen va myckeeet trrrevlig :D

Imorn ska jag typ skita i solkrämen, med risken å bli bränd…  Jag får ju förfaaaan skit lite fäärj?!?!?











lileesyrran




myyyycket biilder!
"puss å hej sjärt pastej" - siterat av balliball
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!