kemiprov idag + på onsdag

Juuste hörni! Idag hade jag kemiprov.. labbprov! Det va ändast jag, soffi å balli som inte hade gjort de än, så vi va dom ända som hade kemi idag. Hur som hälst, de va typ skit krångligt. Och jag fick lite blakout jenom heela provet. Man skulle liksom typ undersöka lingonsylt, potatismos och kötbular, ifal de va proteiner å socker och stärkelse i typ... även fast de va svårt så tycker jag att de gick rät bra. Eller jag klantade mej som fasen lite då å då men ändå kändes de bra!

Sen har vi även kemiprov på onsdag på typ aalla näringsämenn å sånt där... jag fattar 0 just nu, jag är tröt å förvirrad!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!