jävla-kuk-satan, jag är sjuk

Jaa, jag viste det! nu är jag sjuk... jag vaknade imorse och gick up å ba kände typ som jag hade lock för öronen, ni vet som man kan få när man åker flygplan typ. Men de va liksom inte lock utan de va typ inuti öronen som va jätte svulet och de va såå obehagligt! och sen hade jag ont i halsen oxå, och min näsa va helt täpt. så jag bestämde mej för å va hemma idag.

Och just idag hade jag liksom mateprov? fäätt segt, så blir de liksom nästa väcka! jag hatar å sjuta up prov. så går man liksom runt och oroar sej och allt de där...
men jaja, bätre att va hemma en dag än att gå runt och bli ännu sjukare!



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!