jag har mycket för mej!

Heej på er :)
Idag plugade jag å Clara engelska i över  1,5 timmar! feeeett bra =)

Hur som hälst, nu är jag hemma å har ätit en salad till midag, mmmums!
Guuud jag har såå mycket å göra ikväl!

1. Jag ska dusha
2. jag ska skriva ett CV till hemkunskapen
3. jag ska gå ijenom några kemiformler typ
4. jag ska städa min garderåb
5. jag ska blöta ner mina svarta jeans för jag kanske ska ha på mej dom imorn. och dom blir altid förstora när jag använt dom en gång.
5. å sen måste jag ju skriva lite till er blogg-kompisar såklart :)

Meeen jag ska nog hina med de mästa! hörs sen
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!