idag har jag badat i 0 grader!!

Idag i skolan va vi på rätegång furst på förmidagen. Vi va där å kolade på när några killar skulle dömas, för dom hade snot masa mat ur en matafär typ. de va faktiskt skit kul, eller mer spänande och intrisant liksom!

Sen efter de åkte hela klasen till ösbysjön, för på idroten skulle vi bada isvak. härrejävlar! Jag va en av vääälidgt få tjejer som badade. jag va iaf den ända i mit närmsta umgänge som badade.
de va en mycket intrisant händelse. jag stog och tvekade i en halvtime typ och va skit "närvös", men sen känd*e jag mej smo väärsta pussy-fjålan så jag sa åt mej själv typ att "nu gör du de här erica, nu eller aldrig. de är ingen stor grej. de är vaten. inte farligt. om du inte gör de är du så jävla mislykad och töntig. du ger aldrig up, never ever ever ever!" å så gjorde jag det! jag plumsade i där i 0-gradigt vaten och järnan typ koplades bort heelt.. sen blev jag typ medveten om vad jag höl på med efter kanske 3 sekunder eller något, å så hör jag mej själv skirka typ "aaaah jag är bääääääst!" å då blev jag så himla glad! så nu käner jag mej ganska cool ;)


jaa jöses, jag å jacob i min klas... prisis inan jag hopade i pluret typ ;) mycket charmande bild, cp-baaarn!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!