GOOOOD BAJS!

Heeej på er
Nu slutar jag blogga. jag är en aningen tröt på komentarer om hur jag stavar och de, asså jag vet inte vad jag ska svara på sånt liksom, ni vet svaret redan. Men visa av er kanske är lite för dumma för att tänka efter inan ni bablar på om något som kan såra andra... Jag på riktigt raderar alla dom komentarerna för jag tycker de är pinsamt hur folk kan bete sej! Säriöst sen i måndags har de ändast varit komentarer om hur jag stavar och hur jag skriver... jag skriver värklgien inte en blogg för att er, jag skriver en blogg för mej själv, att jag ska träna mej på å skriva. OCH för mina kompisar och min familj typ... jag vill inte skriva ut min blogg adres på fb å så för jag vill inte att många SKA läsa. pungkt slut!
kanske burjar blogga ijän nån gång. Meeen so long på er!

PS!
Man utalar sej inte om något som man inte har en aning om... om de är någon som skulle vijla säja något om min dysleksi eller någoting sånt så LÄS PÅ INAN! Snacka om att förstöra min dag! ååh. goooood bajs

Kommentarer
Anonym skrev 2010-03-26 @ 18:49:36

okej nu känner jag mig som en idiot, förlåt! men e det inte bara en enkel lösning att skriva ett inlägg om din dislexi så att du slipper få dessa kommentarer.
Anonym skrev 2010-03-27 @ 00:11:09

Det var rätt ok när du som kommenterar kände dig som en idiot , det räckte liksom du behövde inte skriva mer , för det är typ det du faktiskt är .Erika är värd all respekt som skriver en blogg ,hon äger, hon är BÄSTTTTTTT .
Anonym skrev 2010-03-27 @ 00:17:36

Nej! Snälla gör inte det! Blir så glad utav att läsa sitt skrivande eller vad man nu säger?
Anonym skrev 2010-03-27 @ 15:29:53

nooo blogga på! det är så kul att läsa detta!
Anonym skrev 2010-03-27 @ 16:13:25

nej sluta inte! jag ser upp till dig som fan. du är sååå jäkla cool och folk är bara avundsjuka! kram
L skrev 2010-03-27 @ 16:14:53

din blogg är bäst! DU är bäst! dom som inte förstår är puckon. resppeeekt till dej tjejen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!