engelska

Nu ska jag plugga engelska typ 30min eller nåt... Min lärare har gätt mej lite extra böcker som jag måste plugga i, för mina engelska betyg fins liksom inte... asså dom fins inte = IG. Och man får inte gå ut högstadiet med IG i engelska, svenska eller matte... så jahapp! Men jag har alldrig vart bra på engelska. I låg/mellanstadiet struntde jag i de, eller jag liskom fuskade för de inte gick bra. och eftersom att ingen bryde sej så mycket då, så funkade de bra! Men nu äre andra regler...

sen ska jag tita på hitta nemo eller nåt sånt där myysigt! haha asså jag äälskar såna filmer. Eller aa, jag älskar film-mys överhuvud taget! ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!