Det där med min kamra asså...

jaaa... grejen som ni säkert märkt, är att ni inte får så mycket bilder från mina dagar å sådär.. Detta beror på att min kamra gick sönder för ett år sen ungefär. Och sen dess har jag använt "familje-kamran", men den är så jäävla seg och tar typ 1000000 baterier i sekunden typ, därför årkar jag inte använda den varje dag.

Ijäntligen borde jag inte få äga en kamra, jag har typ haft 4-5 styken. Eller de burjade ju med en som jag hade försäkring på, som gick sönder så jag fick en ny av äfären. Sen fick den nya en feet jävla sprika i hela sjärmen, så jag fick en ny av äfären ijän. Sen typ gick även den sönder. Å så fick jag utliggare en ny, som jag ääälskade, men nu för ett år sen så ba stog de typ "objektfel" på sjärmen när man sate på den... jag ba öööh okej?
Å så skulle jag till typ äfären å laga den, men de glömde jag.. å jag tror att de är lite försent nu? men jag kan ju altid försöka.. Anars blire väl en ny som jag får betala med egna pängar. Men dock är väl en kamra inte gratis kanske? pitt...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!