Balliiiiiis - hahahah

hahaha ni kan väl inte ha misat att min älsklings Balli är fruktansvärt klokren?! Om ni inte fåt in de i era huven än, så burjar de bli dax! hahahaha, vi siter å pratar på msn... å jag tvingar med mej henne till vårdsentralen.. 


ericafalk säger:

 

jaaaa!
men balllis? :D
pliiiis följ med till vårdis? jag beeer dej! jag skulle gjort de för dej :)

susanna säger:

 

erciiiis
haha jarå! :D

ericafalk säger:

 

jaaaa :D

susanna säger:

 

hihi yeey! jag älskar vårdcentralen! det luktar så mediciniskt där och det är fullt av gammla härliga tanter ch farbröder! :D





Balli, i 5an... hooot bruud huh?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!