bajskorv erica

asså jag har ont lite överallt tjäns de som :O
1. vår korografi på hiphopen idag, utspelar sej en del på golvet så att säja.. vilket inebär blåmärken över iprinsip hela knäna, vilket inebär ONT!
2. Jag har aldeles för mycket salt godis idag, så min tunga är helt typ filad, som med sandpaper typ... dock går de över inat ...
3. Idag skulle jag jälpa mami å skrapa rutorna på bilen från is.. men jag är inte så van vid å göra de så hela min knogar ba skrapades ist mot vassa isen, och de burjade blöda å håla på... ajaj!
4. jag har träningsvärk!

Nä nu ska jag unna mej lite varm oboy inan jag går å såver :) vad säjer ni om de?
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!