vilka bloggar följer jag?

Okej grabbar jag tängkte beräta lite om vilka bloggar jag läser.... jag har total slutat med ni vet fjårtisbloggarna, typ kissie, dessie osv osv... jag läser typ sjöööööna bloggar, som man skratar åt. och tycker är inritisanta :)

TEX!

Ida warg - bernis danslärare. typ as sjön dansare med as sjön dans-blogg...

Sofiiaofsweden - as sjön göteborgs fjårtis tjej, dock är hon typ 18 år. men hon är gaaaaalet sturt sjön iaf å har värdens roligaste galnaste blogg typ!

AnaGina - en muslimsk tjej, som gör sjuka videoinläg där hon klär ut sej till typ en riktig muslim  med slöja å ritar liten muche på överläpen å ritar ihopväxta ögonbryn å ba driver totalt med sin relijon för att typ få bort alla fördomar mot den... hon är sjukt rolig å jag skratar så sjukt mycket av typ alla hennes videos!




asså jag garvar fan på mej... "han är bög, pussar på pojkar. nej nej inte tilååååtet" hahahah så jävla sjön!



aaa men de är typ dom här bloggarna jag följer.. + mina kompisars typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!