till mina vänner

Heej härliga folk
åååå så älskar jag mina vänner. dom vännerna som jag tycker OM vill säja, dom andra kan ta sej... meeeen iaf så är jag evigt tacksam för att jag ändå har en del fantastiska och mogna och gosiga å underbara väner som kan ta hand om mej! jag är ju trots allt rät liten å galen å handikapad å känslig å almänt ovetande om allt farligt som kan hända, okej det va ett juuuug.. men ändå, jag skulle nog itne alls klara mej så bra om inte mmina kära små kamrater liksom lagade mej när jag va lite trasig och gav mej råååd å kramade mej å skojade å höll pååå, för ÅÅH VAD TAGGAD JAG BLIR AV SÅÅÅNT! jag får typ maasa lifs-enerchii å taack kära kompisar för dee! 
 
Masa kompis kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!