sömnprobleeemeeees

juste.. kom ni ihåg inan jag tog min bloggpaus, för typ rätt länge sen när jag berätade om mina sömnproblem? dom gick ju typ över sen efter ett tag. dock har dom kommit tilbaka nu tror jag.. eller några näter i rad nu har jag vaknat å vart helt förvirad å rädd flera gånger varje nat... de är så obehagligt å jag vill nästan inte gå å läga mej för jag vet liksom vad som väntar... skit wierd, men de är sant! kan nog va för jag har så mycket dansenerchi i kropen... :)

tror jag går å lägger mej i mammis å pappis säng, för det blir oftast bätre när någon besjydar mej ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!