några frågor

    
     
     
Anonym om frågestund?:
är du oskuld?
   
Anonym om frågestund?:
här kommer några frågor!

1. vem är din bästavän?
2. är du tillsammana med någon?
3. varför började du blogga?
4. har du varti fjortis?
5. vad ändvänder du för smink? (skulle vara snällt om du gör en smink video) :)
6. vilka av dina kompisars bloggar läster du? vad heter dem? :)
7. röker eller driker du? (hoppas nej för du verker som en jätte gullig tjej!)

har inga mer frågor, love you and your blog! :D

kram!


Okej. svar:

1. ja jag är oskuld!

2. min bästa vän? hmm.. det är jävligt svårt å säja. jag har inte EN bästa vän, utan jag har typ 5 st tjejer som står mej fantastiskt nära.. å sen har jag masa andra kompisar som jag oxå står otrolgit nära. det fins ingen mäniska i värden som jag kan beräta om heeela mej själv och mit liv för. asså olika mäniskor säjer jag lite olika grejer till. förstår ni? men om jag ska säja en av mina bästa vänner så är det caroline mörner. hon burjade i min skola vårtärminen furra året å vi blev jävligt bra kompisar nästan diräkt :)

3. nej jag är inte tsm med någon. jag är en liten glad singel på jakt efter en fancy grabb ;)

4. jag burjade blogga för jag är dysse. jag tjände typ att nu årkar jag inte bry mej så mycket längre... bara för att jag har dysleksi kan inte de hindra mej från saker, tex som att ha en blogg. å många tycker tydligen att de är intrisant å läsa lite om mej å mitt dysse-liv så jag har fortsat.. :)

5. jajamän, fjårtis har jag varit. visa anser att jag fortfarande är lite av en fjårtis. men haha vafan, jag bryr mej inte. jag är mej själv, folk får tycka vad dom vill. tycker dom att jag är fjårtis så är väl erica falk en fjårtis, tycker dom att jag är töntig så är väl erica falk en tönt liksom.. jag bryr mej inte :)

6. ja jag skulle kuna göra ett litet töntigt smink-inläg :)

7. jag läser thesy.blogg.se, baronee.blogg.se, typ dom.. :P

8. nej jag har aldrig rökt. tycker det är otroligt äkligt! och jag dricker inte häler :)

hopas du fått svar på allt.. blabla! fråga mer om ni vill veta något :)

Kommentarer
Anonym skrev 2010-06-30 @ 21:31:19

vilka är dom 5 tjejerna som står dig fantastiskt nära?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!