minneeeesförlyst?

asssså ååh! jag har typ minesförlust.. eller så är det så att min järna lever typ en time senare än min kropp....? jag tängker alltid typ "nä nu ska jag sluta äta så jävla onytigt eftersom jag inte kan träna så bra med mit knä" å så bestämer jag mej värklgien för de. men när de väl kommer typ fram något onytigt så tängker jag inte på de fööörns det är försent å jag har svalt sista tuggan. då blire typ "men vafan?! jag skulle ju inte!". å de är inte så att jag inte kan håla saker jag låvat mej själv eller så, utan de är värklgien att jag glömer bort de!

sama sak med min kamra... jag tängker alltid att jag ska ta med mej kamran å ta lite bilder till bloggen liksom, för å få den lite roligare... å så packar jag ner kamran.. å så går hela dagen, jag kommer hem, tängker efter å "daaaamn jag glömde"...

så ni kan faktiskt inte va arja på mej för jag försökkkkeeer! å ni kan inte tyycka att jag å min blogg suger, för de gör vi fan inte! vi knääääker :D


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!