min diet är här med påburjad

Okej, jag drömde sjuuuka drömar inat! det va sjukt... jag typ körde några små flikor, som jag inte tjände, hem i min bil. å vi grilade tai-mat på mitt tak å så va jag ute å sprang å så va de en tant som jagade mej å ville att jag skulle äta solrosfrön med henne.. å så jömde jag mej hemma hos thoren som inte bode i hennes hus utan någon anan stans, men hon stog där utanför å väntade på mej i flera dyngn.. de va lääääskigt!
skit sama..

jag har här med påburjat min diet... jag har ett bra shema som jag går efter nu i minst 11 dagar har jag bestämt...

Frukost - havregrynsgröt med äpelmos och mjölk.
lunch - proteiner å salad
midag - proteiner å salad
mälis - vindruvor, jordgubar, äplle, melon, päron, vafan som hälst som ingår i grupen "frukt och grönt"..

å sen till det här blir det vaten! okej?! nu jääävlar 11 dagar tills min fölsedag, tills des blire detta! jag är taggad :D


sen varje dag ska jag träna rumpa,lår,mage varje kväl med dom här övningarna....

http://viktdagboken.wordpress.com/2010/05/17/manga-bra-rumpovningar/

http://www.youtube.com/watch?v=Yev3RErAaV4&feature=player_embedded#!

hahaha jag tjäner mej som värsta "tränings bloggen".. bajs på de! men nu ska jag lykas med det här, INTE ETT ÄNDA UNDANTAG!!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!