god news

wohoo hörni! ingen mer knä-sjena! förstååår ni vad sjönt!
doktorn sa typ att min knäskål fortfrande är lite lös, men att jag ska leva vanlgit liv. Av alla knäskålar som hopar ur så är det typ 40% som får "återfal" och att den hopar ijän. men eftersom det är mer än hälften av alla som det inte gör det på, så kommer din inte operera. Ifal det skulle hända ijän så kommer dom typ operera och flyta på nån grej som håler ihop hela knägrejerna å blabla.. men förhopningensvis så kommer det inte hända! :D
mycket sjukjymnastik bara... jag ska dit nu om en time  å få övningar å grejer, tråkigt, meeen bra!

åååh jag är så jävla glad! vanligt liv = dans = lyycka!
jag frågade doktorn ifal jag kommer kuna dansa i höst, å då svarade han typ "du skaaaa dansa i höst!" å då så kom lite glädjetårar! hihi, jag är så otroligt glad just nu! wiiihuuu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!